Klantgericht in woord en daa…rrr blijft het bij
“We proberen u, onder voorbehoud, mogelijk, heel misschien, binnenkort verder te kunnen informeren. Maar we kunnen geen garanties geven.”
Klantgericht in woord en daa…rrr blijft het bij.
En dus hebben wij al weken geen ventilatiesysteem in huis.
Gelukkig zorgt de correspondentie voor vermaak in huize Schippers.
Weet je al iets over de reparatie van onze ventilatie-unit?
We zijn helaas nog in afwachting van de beoordeling vanuit de fabrikant.
Wij hebben gevraagd om een zo snel mogelijke reactie, want we zien dat dit voor u wel heel vervelend wordt en u lang in afwachting bent.
Dat heb ik al een paar keer gehoord.
Ik begrijp dat dit te lang voor u heeft geduurd. Wij hebben navraag gedaan om met spoed een uitkomst te geven.
Dus concreet…?
Verwachting is dat ik u morgen of vrijdag, onder voorbehoud, verder kan informeren. Maar helaas kan ik hier geen garantie in bieden of voor geven.
12 mailtjes en 11 weken verder
Het is niet goed om zolang zonder ventilatie in huis te leven.
Ik begrijp u helemaal.
Stuur ‘m anders maar gewoon terug.
Ik heb voor u gevraagd of ze er nu vaart achter zetten.
Ik wil dinsdag een oplossing, anders dien ik een klacht in.
Wij verwachten u in week 21 een uitkomst en oplossing te bieden, maar we kunnen hier niet iets in garanderen. Ik wil dinsdag contact met u opnemen. Een bericht naar thuiswinkelwaarborg is niet benodigd.
Die dinsdag
Hallo? Iemand?
Helaas kan ik voor nu nog niks anders aangeven dan dat we nog in afwachting zijn voor een reactie voor uw melding. Dit is frustrerend. Zodra we meer kunnen aangeven, berichten we u graag. Excuus.
Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Wacht even, zo zijn we niet getrouwd
Zo snel mogelijk. Navraag doen. Met spoed. Naar verwachting. Onder voorbehoud. Verder informeren. In bewaking houden. Kunnen. Zullen. En nee, laten we ook vooral geen garanties geven.
Schrap vage woorden uit je vocabulaire
Met alleen begrip, excuses en medeleven red je het niet. Spijkers met koppen wil ik. Hak knopen door. Geef er een klap op.
Daadkracht en klantgericht communiceren gaan hand in hand.
Fiks ‘t en maak me blij.
Haha! Zo zijn we niet getrouwd, nee.