• Lichtgroene banner met grafische illustratie van een vrouwengezicht, brede lach en groene ogen. Naast het gezicht staat een kroontjespen. En de tekst: Met een goede pen ben je meer waard voor je klanten.

Tekstschrijven & Advies

De juiste boodschap op het juiste moment.

Goede teksten zijn een geschenk voor de relatie met je klant. Hoe zou het zijn als uit je teksten blijkt wat je in huis hebt en hoe je klanten daar beter van worden? Giet je communicatie in een prettige, eigen stijl. Deel je kennis. Wees gul. Duidelijk. Aansprekend. En zet je klant in actie.

Ik help je met mijn radar voor klantgerichtheid, creativiteit en mijn pen op scherp.

Ik heb geen fancy agenda-tool.
Deze knop opent gewoon een mail aan mij.

Je leest het woord 'whitepaper'. Boven de a staat een pepervaatje die korrels op de a strooit. Onder 'whitepaper' staat: schrijf ik voor je.

Whitepaper

€ 1.500

De resultaten samenvatten, inhoudsopgave maken, lijntje erom en klaar.

Of toch niet?

Ik schrijf een whitepapertekst waar je lezers van smullen. En die ze de moeite waard vinden om te bewaren. Inclusief suggesties voor de opmaak.

Wil je er ook een landingspagina, downloadpagina en mailflow bij? Reken dan op € 1950.

Je leest het woord 'longcopy'. Illustratie van een langgerekte mok met daarboven dampkringels. Onder 'longcopy' staat: schrijf ik voor je.

Longcopy

v.a. € 1.250 excl. btw

Wat zet je in je projectplan, folder of brochure? Waarmee bedien je je lezer echt? En hoe zorg je dat het lekker oogt, aantrekkelijk en leesbaar?

Ik duik in de materie en verplaats me in je klanten.

Je krijgt een schets van indeling en opzet, met koppen en tussenkoppen. Hoe versterken tekst en beeld elkaar? Let ik ook op. En uiteraard schrijf ik je teksten.

Tekst & Advies (het &-teken is een pictogram van een hart met een pijl erdoor) Klantgerichte communicatie

Klantgerichte communicatie: tekst & advies

€ 125 per uur, excl. btw

  • Breng je interne en externe communicatie op één lijn.
  • Laat zien waar je voor staat en wat dat je klanten oplevert.
  • Zorg voor de juiste boodschap op het juiste moment. In een passende toon.

Maak fans van mensen die je volgen. En ambassadeurs van je klanten.

(Vaste) klanten zijn:

LOI | Stichting Progresso (Calandlyceum en Lumion) | Blijf groep | Stichting Eigenwijks | CliniClowns | Mindwize | De Kraamvogel | Zorg in Nederland | ZiN Kraamzorg | Evean | de Bibliotheek Zuid-Kennemerland | Klachtenkompas | Zorggroep Meander | Terre des Hommes | Espria | De Redactie | NS | GGZ inGeest | RIVM | Discovery Museum