Op naar een experience center

,
Het woord 'kookfilosoof'. Boven de tweede oo staat een pictogram van 2 handjes met daartussen een hapjespan.

Ik bekijk de Atag bedrijfswagen die voor me rijdt.

‘Bezoek ons experience center in Duiven’ staat daar op.

Wij gingen gewoon naar de keukenboer.
Wat mij betreft is er ook niks mis met ‘showroom’.

Maar als ik thuis de website bezoek, snap ik het.

Atag verkoopt geen keukens, maar een plek waar je de chef in jezelf ontdekt. En daar houdt de beleving niet op. Je krijgt nog zoveel meer:

  • plezier in de afwas
  • nooit meer stress in de keuken
  • de fijnste plek in huis
  • waar je wakker wordt met je eerste ristretto
  • en je de wijnbeleving naar een hoger niveau tilt

Dat noem ik nog eens een experience.

Ik geef Atag gelijk: daar horen geen showrooms bij. En al helemaal geen winkels.

Maar waarom kan je dan nog wel naar een ‘dealer’ bij jou in de buurt?

Er huist in mij geen chef. Maar was de keuken wél het centrum van mijn universum, dan ging ik liever naar een Cookingexperience Expert. Of een Style & Design Filosoof.

Wat jij?

0 antwoorden

Plaats een Reactie

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *